woensdag 8 juni 2011

Day 10 - a song that makes you fall a sleep

Hmmm .. een liedje waarvan ik in slaap val. Omdat het een saai liedje is? Of gewoon een rustig liedje .. of een liedje waarin niet gezongen wordt? Met dit onderwerp kun je vele kanten uit. Ik heb gekozen voor het liedje 'afscheid nemen bestaat niet' van Marco Borsato. Niet omdat het een saai liedje is, in tegendeel!

Voor ik ga slapen luister ik vaak nog even muziek. Ik ben niet iemand die op bed gaat liggen en binnen 10 seconden in slaap valt. Om een beetje in de mood te komen luister ik liedjes en val ik daarna sneller in slaap dan ik dat niet doe.

Afscheid nemen bestaat niet vind ik één van de mooiste liedje van Marco. Qua tekst, maar ook de opbouw van de muziek. Van rustig tot een hoogte punt. Als ik het luister kan ik er helemaal in op gaan. Een lied waar ik in slaap van val dus, maar in positieve zin!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten