zaterdag 16 april 2011

Adele



Vandaag wil ik gaan schrijven over een fantastische vrouw: Adele! Adele wie? Adele is een zangers met een geweldige stem afkomstig uit Engeland. En wees eens eerlijk, wie kent Adele nou niet? Ik zag haar een paar jaar geleden voor het eerst in een uitzending van Paul de Leeuw. Daar zong ze 'make you feel my love'. Ik zat echt met open mond te kijken, want wát een stem en wát een geluid kwam uit dat keeltje. Ze is op dit moment .. (even rekenen) 22 jaar, en heeft al heel wat bereikt. Ik heb echt bewondering voor haar, zowel als op zangebied als op haar uiterlijk. Adele is namelijk (net zoals mij) nou niet van de maatje 36. Maar ze kleed zich altijd geweldig en ziet er prachtig uit!

Haar inmiddels niet meer nieuwe album, 21, doet het onwijs goed in ons landje. En ik geef het geen ongelijk .. Noem een 'fire to the rain' & 'rolling in the deep'. Bij die laatste gaan mijn collega en ik altijd helemaal los als die op de radio komt tijdens het werken, haha. Heerlijke nummers, heerlijke muziek & een fantastische vrouw!



Wat vind jij van Adele?

1 opmerking: