maandag 25 april 2011

Gister was de dag ..

 .. dat ik alweer een jaar bij Henk werken mag! Ja jongens, een jaar vliegt super snel voorbij. En gister was het precies een jaar geleden dat ik mijn eerste werkdag had. Ik weet het nog goed. Ik was een tikje gespannen en het was mooi weer. Mooi weer betekend veel klanten en veel klanten betekend drukte. Mijn geduld werd gelijk op de proef gesteld. Ik sloeg dit verkeerd aan en was een aanbieding vergeten .. klant boos. Dat is op je eerste werkdag even heavy, maar fouten maken is menselijk natuurlijk.

Tot op de dag van vandaag werk ik nog steeds elk weekend. En ik moet zeggen, het verveeld geen moment! Elke werkdag is anders. Natuurlijk zijn er ook wel eens dagen waarop ik geen zin in heb om te werken, maar in de loop van de dag maak je zoveel mee, dat maakt het helemaal goed. Je bouwt echt een band op met de klanten, dat klinkt misschien raar maar toch gebeurd dat (on)bewust. Ook vind ik het leuk dat er veel kindjes in de winkel komen. Want ja, wij hebben een glijbaan in de winkel en dat weten ze elke keer weer te vinden.

Wat mijn werk ook zo leuk maakt zijn mijn twee lieve collega's. We zijn een goed team met z'n drieeën en lachen heel wat af. We ondernemen vaak leuke uitstapjes en kunnen elkaar alles vertellen. Als er geen klik was geweest weet ik zeker dat ik er niet zo lang zou werken.

Elke week werk ik nog met plezier en ik hoop dat er nog vele werkdagen mogen volgen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten