maandag 18 april 2011

Spring is in the air!

Toen ik vanmiddag de stad in ging, ging ik ook even langs bij de Etos. Ik had geen boodschap, was gewoon een beetje aan het neuzen. Tot mijn oog viel op de lijn van Littleconcepts. Deze ligt tijdelijk bij Etos in de schappen vanwege moederdag, maar voor je zelf is het ook erg leuk. Ze hebben een erg vrolijke, bloemerige sieraden en accessoires lijn. Je kunt oorbellen, armbanden, ringen en haarbanden krijgen. Maar ook slippers, tassen, sieradendoosjes en pincetten behoren tot deze lijn. Hele mooie pastelkleurtjes met vele bloemen(motieven). En dit alles voor een leuk prijsje! Na wat wikken en wegen besloot ik om een ring en een paar oorringen mee te nemen. Ik zal ze aan jullie laten zien.

Ik begin met de oorringen. Deze vond ik zo cute, dat ik ze niet kon laten liggen. Het kartonnetje erom  heen is zelfs zo lief roze met bloemetjes.


Zoals je ziet zitten er hele leuke bedeltjes aan. Een bloemetje, een soort van kraal met daarop ook weer bloemetjes en nog een paars glimmend steentje.



Leuk toch?!

De ring past er ook erg goed bij. Het is hetzelfde bloemetje als in de oorringen. De ring is verstelbaar zodat iedereen 'm past, handig!







Zoals je zelf kunt zien, ziet het er erg leuk uit. En het leukste van alles is nog dat het goedkoop is!
De oorringen zijn €4,99 per setje en de ring is te koop voor €2,99 bij alle Etos filialen. Leuk cadeautje voor je moeder, maar ook leuk voor jezelf natuurlijk!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten