donderdag 12 mei 2011

..


Even een kleine leer update tussendoor. Missschien vinden jullie het helemaal niet interessant om te lezen, maar ik moet toch echt even  mijn frustatie kwijt. IK HEB ER GENOEG VAN! Oh man oh man .. en dan zijn de examens nog niet eens begonnen. Ben nu sinds vorige week aan het leren en ik ben echt gesloopt. Ik ben echt een stresskip in deze week. Dat uit zich in eetbuien en slecht slapen. Want 's avonds in bed ga ik na lopen denken: 'oh crisis, volgende week is het al. Ik moet dit nog doen en dat .. oh dat moet ik ook niet vergeten!' Zo spoken er tien- misschien wel honderdtallen gedachtengangen door m'n hoofd. Met het gevolg dat ik amper aan slapen toe kom en ik brak wakker word met hoofdpijn en dus niet optimaal kan leren.

Het klinkt zo simpel: examen doen. Maar ik zal zo blij zijn dat het vrijdag 27 mei om 16.30 kan zeggen dat het erop zit. En ik weet zeker dat ik er dan bij loop als een spook en heel wat slaap zal moeten inhalen. Maar we doen het ergens voor en ik zal me zelf voorhouden dat over twee weken alles er (hopelijk) op zit. Dat ik geen herkansing hoef en gewoon in één keer geslaagd ben. Dat ik zondag 29 mei al m'n frustratie van me af kan shoppen bij de zwarte markt ..

1 opmerking:

  1. Heel veel succes meisje! Geloof me, je kan het!
    En als het uitkomt kom ik je even gedag zeggen de 29e! Als je dat leuk vind tenminste ;) Ik woon daar vlakbij :)

    BeantwoordenVerwijderen