donderdag 5 mei 2011

Sand Francisco

Vandaag ga ik jullie een mooi, zomers lakje laten zien: Sand Francisco.


Sand Francisco is van het merk Catrice. Catrice staat bekend om haar goede kwaliteit van haar producten tegenover een budgetprijs. Kijk, dat zijn nou net de dingen die we moeten hebben! Helaas verkoopt onze Kruidvat geen Catrice omdat ze een te klein filiaal hebben. Een Trekpleister is hier helemaal niet te vinden. Maar eens in de zoveel tijd sla ik mijn slag in een filiaal van de Kruidvat of Trekpleister die wel Catrice in het schap hebben liggen!

Een paar weken terug ben ik wezen winkelen en ik kon het niet laten om wat mee te nemen. Ik heb behoorlijk wat gekocht waaronder dit lakje. Ik vind het een erg speciale kleur. Het is een beetje goud/geel met een lichte shimmer er door heen. Very pretty! Vooral in de zon glinsteren je nagels als een zonnetje.

Deze nagellak lakt erg fijn. Het heeft een breed kwastje waardoor je erg gemakkelijk kunt lakken. Twee laagjes zijn voldoende dekkend. Ook droogt de lak snel en komen er geen luchtbelletjes te voorschijn als de lak is opgedroogd.

Dit kleurtje doet me denken aan de zomer, aan het strand. Vandaar ook de naam Sand Francisco. Het is een kleur wat overal wel bij te combineren valt qua kleding. Kortom: ideaal lakje!

Catrice 'Sand Francisco', €2.49

1 opmerking:

  1. IK HOU VAN CATRICE!

    Stond laatst ook op het punt om dit lakje te kopen,
    weet eigenlijk niet waarom ik dat niet heb gedaan! Maar hij is mooi dus? =D Top!

    BeantwoordenVerwijderen