maandag 30 mei 2011

Shoplog zwarte markt.

Gister ben ik met mijn lieve collega's naar de zwarte markt in Beverwijk geweest. Het stond al meer dan een jaar in de planning, maar steeds kwam het er niet van. Dan kon die niet en dan kwam het die niet uit .. maar gister was het dan eindelijk zover!

Ik was er nog nooit eerder geweest, dus ik was benieuwd wat ik allemaal kon verwachten. Het zijn allemaal hallen waar in verschillende stands staan. Eigenlijk is het een grote markt met van alles en nog wat. Ik zal jullie laten zien wat ik heb gekocht.

Toen we binnen kwamen hebben we eerst wat rond gekeken wat er allemaal was. Daarna zijn we naar een parfumstand gesneld. We hadden allemaal wel een aantal geuren op onze wishlist staan en na wat flink onderhandelen kwamen we er met een flinke buit vandaan.



Ik heb het geurtje Lady million gekocht. En oooh wat ruikt ie lekker. Ik kende 'm al langer en wou hem ook al een tijdje graag hebben. Nadeel aan deze parfum is, is dat hij nogal prijzig is. Op de zwarte markt liggen de prijzen lager dus vandaar dat ik 'm hier wel gekocht heb. De geur kan ik niet echt beschrijven maar hij past goed bij me en het flesje vind ik erg mooi vorm gegeven.



Onderweg kwamen we ook een hoekje tegen waar alle oorbellen een euro waren. Een euro maar, dat kun je toch niet laten liggen? Al zul je ze maar een keer dragen .. Ik vond niet alle oorbellen die daar hingen even leuk, maar ik heb er vier gekocht.



Ook was er een stand met horloges. Vier euro per stuk, 3 voor 10. Je begrijpt dat wij daar erg hebberig van werden. Zo hebben we elk een horloge uit gezocht en kwamen we op drie stuks. Ik heb voor een horloge in armband vorm gekozen. Ik kan namelijk niet tegen plastic bandjes van horloges. Ik krijg er jeuk en rode bultjes van. Veel horloges kan ik dus niet dragen of het moet een hele dure zijn. Nu ben ik niet echt een horloge mens dus vind ik het zonde om een hele dure te halen. Tot ik deze zag .. ziet er erg leuk uit en heeft geen plastic bandje: ideaal!


At least but not least .. een tas! De mensen die mij een beetje kennen weten dat ik een tassentic heb. Ik heb er veel en kan ze maar niet weerstaan. Zo ook deze niet. Toen ik 'm zag was ik meteen verkocht. Dat gevlochten stukje vond ik vooral heel leuk, weer eens wat anders! Verder heeft hij veel vakjes en kun je er aardig wat in kwijt.

En dat was alles wat ik gekocht heb! Niet veel, isn't it? Het viel mij ook mee, ik had verwacht met veel meer thuis te komen. Maar ik kwam verder niet echt iets tegen waarvan ik dat: 'dat moet ik hebben!' Heb soms wel in twijfel gestaan bij sommige dingen, maar toen dacht ik: 'ach, wat moet ik er ook mee'. Dus heb ik het uiteindelijk niet gekocht. Goed van mezelf hé?! ;-)

3 opmerkingen:

  1. He .. wat grappig! .. Dat horloge heb ik een aantal jaar geleden ook op de zwarte markt gekocht. Zo leuk is ie! :D .. *Helaas is ie inmiddels al kapot gegaan*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk meis!
    Geen make-up gekocht trouwens? Die kan je daar ook heeeeeel goedkoop krijgen. Ik hou er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk leuk!
    Mij moet je er niet los laten lopem, haha; niets is veilig! ;)

    BeantwoordenVerwijderen