maandag 30 mei 2011

Day 01 - your favorite song

Toe maar weer, mijn favoriete liedje. En dat zijn er veel kan ik je zeggen. Er zijn zoveel liedjes die ik mooi vind. Een met een toepasselijke tekst, mooie zangstem of een liedje waar je gewoon helemaal van uit je dak kunt gaan. Na wat lang wikken en wegen heb ik gekozen voor het volgende nummer:



Adele met 'someone like you'. Dat is toch echt wel mijn favoriete nummer van dit moment. Zoals jullie eerder hebben kunnen lezen ben ik groot fan van Adele. Dit nummer springt er voor mij echt uit. Zo mooi gezongen, met zoveel gevoel. Als ik die liedje luister word ik er rustig van. Maar als ik lekker in een emo-bui ben (time of the month!) kan ik er ook zo bij gaan huilen. Een heerlijk nummer waarbij je lekker kunt weg dromen en tegelijk ook uit volle borst kunt mee zingen, enjoy! 

3 opmerkingen:

  1. Ik vind dat ze betere nummers heeft, maar deze is zeker niet slecht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absoluut 1 van haar beste nrs van de cd! & net wat je zegt, in emo-buien is dit zo'n heerlijk nummer!

    Psst nog maar 29 te gaan :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Adele is geweldig! Ik kan me ook niet voorstellen dat ze haar huidige CD kan overtreffen! Dit is een van de beste nummers van het album en inderdaad, als het moet kan ik er zo bij gaan janken!

    BeantwoordenVerwijderen