maandag 18 juli 2011

7 things you don't know about me!

Favim.com-9251_large
1 - Ik kan niet slapen zonder mijn slaapmaskertje. Je weet wel, zo'n ding die je voor je ogen hebt. Ik droeg er nooit eentje, want ik heb van die donkere gordijnen. Mijn broertje daarin tegen droeg er wel altijd één omdat hij lichte gordijnen had. Ik werd nieuwschierig en kocht er ook één en sindsdien slaap ik niet meer zonder. Heerlijk, vooral als je hoofdpijn hebt en niet veel licht kunt hebben!

2 - Ik ben een enorme theeleut. Ik drink de hele dag door thee: 's ochtends bij het ontbijt, 's middags rond 15/16u en 's avonds na het eten. Soms zet ik tussendoor ook nog wel eens een pot thee, heerlijk!

3 - Ik kan niet tegen producten die in de aanbieding zijn. Er hoeft maar een grote rode 25%-korting sticker erop te zitten of mijn hart maakt al een sprongetje .. Hetzelfde geldt voor 2 voor .. aanbiedingen. Ik weet niet wat het is, maar als iets is afgeprijsd, in de folder staat of in een opruimingsbak ligt MOET ik altijd even kijken en koop ik 9 van de 10 keer ook wat. Bij thuiskomst kom ik er meestal achter dat ik er eigenlijk niets aan heb en het net zo goed had kunnen laten liggen ..

4 - Ik heb een hekel aan honden. Groot of klein, dik of dun, gestipt of langharig .. ik schijt in mijn broek als ik er één zie. Vroeger had ik er volgens mijn moeder geen last van. Het is gekomen toen ik 4/5 jaar oud was, toen ik een verhaal heb gehoord van een jongetje dat gebeten werd door een hond. Sindsdien kan ik gillen als er een hond achter me aan komt rennen, loop ik om als een hond me tegemoet komt lopen en verschuil ik me achter de kassa als er een klant met een hond de winkel in komt ..

5 - Ik lust al vanaf baby af aan geen appelmoes. Bijna iedereen lust wel appelmoes. Vroeger werd het ook vaak door de aardappeltjes en groente geprakt. Ik wou dat schijnbaar ook niet eten (wat was ik toch erg, haha) en toen adviseerden ze mijn ouders om er wat appelmoes door te doen, want: 'dat vinden alle kindertjes lekker'. Nou, Laura niet hoor! Spuugde het net zo hard weer uit .. en nu walg ik al alleen van de geur, brrrr.

6 - Vroeger wou ik altijd verkoopster in een speelgoedwinkel worden omdat ik dan cadeautjes kon inpakken. En ja, dat deed ik vroeger erg graag! Nu ben ik blij dat wel op 't werk niet meer in hoeven te pakken. ;-)

7 - Ik houd heel erg van lezen. Er is niets beters om in een andere wereld te duiken via een goed boek. Helaas heb ik er niet veel tijd meer voor door school, werk e.d. maar als het even mee zit probeer ik toch tijd vrij te maken voor een goed verhaal!

1 opmerking:

  1. Waarom heb je geen reacties?
    Jouw blogposts zijn super om te lezen!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen