woensdag 20 juli 2011

Budget tip

Vandaag heb ik voor jullie een budgettip van een product waar ik erg enthousiast over ben en waarvan ik het niet van had verwacht. En zeker niets voor een prijs van 1,29 per stuk. Al benieuwd waar ik het over heb?



Ik heb het over de baked eyeshadow palletjes van MAX colors. Te koop bij de Action voor 1,29 per stuk, in verschillende kleurencombinatie's. Ik kocht de 471 Brown & Beige (rechts op de foto) en 427 Grey Combo (links op de foto). Ik vond het allemaal erg mooie kleurtjes en voor dat prijsje wou ik het wel proberen.

Het zijn gebakken oogschaduws, wat onder meer inhoud dat je het zowel nat als droog kunt aanbrengen. Je kunt de kleurtjes op zichzelf gebruiken maar ze vallen ook goed te combineren. Zelf stond ik verbaasd te kijken, er kwam erg veel kleur vanaf! Als je de kleurtjes nat aanbrengt, zul je zien dat de pigmentatie nog beter is dan dat je het droog aanbrengt. Je moet natuurlijk niet met een kletsnatte oogschaduwkast de oogschaduw aanbrengen, maar als je de kwast een beetje vochtig maakt is het al genoeg. Ik heb swatches voor jullie gemaakt zodat jullie kunnen zien hoe het eruit ziet:


Droog aangebracht

Close up Grey Combo. (droog)

Close up Brown & Beige. (droog)


Nat aangebracht. (zie je het verschil?!)


Close up Grey Combo. (nat)


Close up Brown & Beige. (nat)

Ik vind het echt hele fijne oogschaduws. Zoals je kunt zien geven ze erg veel kleur af en nat zijn de kleuren nog intenser. Goede kwaliteit voor een fijn prijsje van 1.29 dus, koopje!

1 opmerking:

  1. Erg mooi! Ik denk dat ik ook maar even langs de Action ga binnenkort ;)

    BeantwoordenVerwijderen