maandag 25 juli 2011

Blogaanraders

Tumblr_lot53g48jl1qfnl97o1_500_large

Als ik naar buiten kijk, zie ik een donker grauwe lucht en regendruppels op het raam. Ik kijk in mijn agenda en zie dat het 25 juli is. Hier klopt iets niet .. we zouden op slippertjes moeten rond huppelen en ons elk half uur moeten insmeren omdat we anders zomaar verbranden, maar helaas. Ik heb voor jullie een aantal blogs op een rijtje gezet zodat je je niet hoeft te vervelen met dit weer. Er zitten blogs tussen van lieve vriendinnetjes maar ook blogs die beauty-, fashion- en lifestyle gerelateerd zijn. Genoeg lees plezier dus!

Op willekeurige volgorde:
www.ellenhoving.nl
www.lifebylinda.nl
www.soychantal.blogspot.com
www.larissavandrunen.blogspot.com
www.liann.lifebylinda.nl
www.iwantedwordsbutalliheardwasnothing.blogspot.com
www.nouckj.blogspot.com
www.lisannepilk.nl
www.wearefashion.nl
www.beautyscene.nl
www.beautygloss.nl
www.misslipgloss.nl
www.madamlotte.nl
www.beautypolish.nl
www.ohfasion.nl
www.marlevi.blogspot.com
www.deltacephei.nl
www.cherize.nl
www.veracamilla.nl
www.indewatten.com/praatjes
www.beautylab.nl
www.fashion-girls.nl
www.wickedskakid.nl
www.curvacious.nl
www.sillysilsil.com


Ik vergeet vĂ¡st een heleboel dus hebben jullie nog leuke aanraders voor websites/blogs? Drop 'm hieronder!

5 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n blog met hints voor andere bloggers xD!

    Mijn blog is ook leukk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, thanks voor de tip!
    & thanks voor het noemen van mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je mij hebt genoemd, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! :D ... Lief dat je mij er ook bij hebt gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk lijstje! Lief dat ik er ook bij sta :-)

    BeantwoordenVerwijderen