dinsdag 12 juli 2011

Shoplog Groningen en meer!

Vorige week moest ik naar Groningen voor een intake gesprek. Natuurlijk pakten mijn moeder en ik gelijk de hele dag mee om nog even het centrum in te duiken. Benieuwd naar wat deze shopaholic weer heeft gekocht?


Van links naar rechts:

- Bodybutter van the bodyshop in de geur passion fruit. Deze was in de sale, van 15,- voor 10,-!

- Ginseng creme. Een grote pot 'wondercreme'. Kwamen we tegen bij de op=op voordeelshop voor maar 1,99. Het helpt tegen veel kwaaltjes als eczeem, droge huid, zweetvoeten, onzuivere huid, kalknagels etc. Of het werkt weet ik niet, maar voor die prijs wouden ik en mijn moeder wel een gokje wagen.

- Zes onderzetters van de Xenos. Niet voor mezelf, maar als cadeautje voor een collega. We hadden nog 2 euro over voor het cadeau, dus er moest nog een leuk kleinigheidje bij.

- Een deoroller van Rexona en een deostick. Deze waren laatst in de aanbieding bij het Kruidvat, 3 deodoranten van Rexona voor zes euro. Mijn moeder heeft er ook een genomen en ik deze twee.

- Mijn geliefde portomonnee van de Sascha! Deze had ik al een tijdje op het oog en toen ik de Sascha binnen stapte zag ik hem meteen: DIE MOET IK HEBBEN! Super vrolijke portomonnee met bloemtjes en aan de binnenkant is ie zacht roze. 15,95

- Een über cute toillettasje van de H&M. Deze heb ik van mijn moeder gekregen. Vond hem erg handig en met een leuk printje zoals je kunt zien. Handig voor op reis! 2,95

- Een Essence my skin masker. Deze vond ik in één van de opruimingsbakken van het Kruidvat. En voor 1 euro wou ik het wel proberen. Het is een papieren masker wat je zo op je gezicht kunt leggen. Deze zou hard moeten worden en dan zou je 'm van je gezicht kunnen trekken zodat hij vuiltjes e.d. meeneemt. Ik heb hem uitgeprobeert: succes niet gegarandeerd.

- Een multicolor blush van Gosh met de naam pink pie. Er was een 1 + 1 gratis actie op alle make-up van Gosh. Deze blush kostte normaal 9,49.

Maaaarrrr ..

- Ik kocht er ook nog een oogschaduw quattro bij met de naam dirftwoord in mooie nude kleurtjes. Deze kostte 9,99 en door de 1+1 actie was de blush dus gratis. Scheelt weer!

- Ook kocht ik van de Catrice LE collectie de golden nuggets. Dit zijn bronzing pearls die erg veel pigment afgeven! Kostte 3,99 en ben er erg blij mee.

- Een Etos diamond shine lipgloss in een potje. Had nog tegoed staan op mijn Etos cadeaukaart, dus daarvoor heb ik deze nog gekocht!

- 2 lipglossjes van Catrice. Waren in de aanbieding: 2 voor 6 euro. Ik nam de kleuren pink me up en sun kissed.

- De Bourjois healthy mix foundation in de kleur 52 vanille. 14,90

- Tot slot de bourjois healthy mix concealer in de kleur 52 medium éclat. 10,30

Dat waren al mijn aankoopjes van de afgelopen 2/3 weken. Niet alles in Groningen gekocht natuurlijk. ;-)

Wat is jou laatste aankoop?



2 opmerkingen:

  1. En... hoe bevallen je Healthy Mix foundation & concealer?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze beiden erg fijn! Vooral in combinatie met elkaar, goede aankoop! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen