donderdag 7 juli 2011

What's in my bag?

De welbekende tag in bloggerland .. what's in my bag! Ik heb er vaker aan gedacht om zo'n filmpje op te nemen, maar aangezien ik zelf vind dat ik niet zoveel bijzonders mee neem heb ik het idee laten varen. Totdat Linda van de week haar what's in my bag filmpje op haar blog plaatste. Ik vond het toch wel heel erg leuk om te doen, zelf vind ik het ook erg leuk om een kijkje te nemen in andermans tas. Dus vandaar heb ik er toch ook één opgenomen!

Als je het filmpje wilt bekijken, moet je me even een mention sturen op mijn twitter. Ik heb namelijk al mijn filmpjes voor op mijn blog op verborgen staan. Dus als je mij volgt op twitter ben je als eerste op de hoogte van een nieuw filmpje en stuur ik je de link per DM!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten