donderdag 14 juli 2011

Mijn handschrift

Net als de 'what's in my bag' tag is op dit moment de handschrift tag ook erg populair in blogland! Ik vind het altijd leuk om het handschrift van anderen te zien, je kunt er veel uit opmaken. Zelf heb ik nogal verschillende stijlen. Ik kan erg netjes schrijven als ik dat wil. Als ik snel schrijf ben ik geneigt schuin te schrijven en dicht op elkaar. Ook wil het wel eens zijn dat ik een aantal letters aan elkaar vast schrijf, terwijl de rest gewoon los van elkaar staat. Ach, ik ben van alle markten thuis!

De vragen die ik geschreven heb beantwoord zijn de volgende:
1. Wat is je naam?
2. Wat is de naam van je blog?
3. Schrijf “The quick brown fox jumps over the lazy dog.”
4. Favoriete quote?
5. Je favoriete liedje?
6. Je favoriete artiest?
7. Nog iets wat je wilt zeggen?
8. Tag 3 tot 5 andere mensen
 


Ik heb dus Lisanne, Lianda en Ellen getagt. Linda sloeg ik over omdat ik weet dat zij al eens zoiets geplaatst heeft. ^_^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten