vrijdag 15 juli 2011

Het is ..

VAKANTIE!

Tumblr_lo7ptifpog1qm0xyyo1_400_large

Dat betekend: uitslapen, feesten, shoppen, luieren, bakken in de zon, uren op het strand liggen, ijsjes eten, leuke dagjes weg of een paar weken naar het buitenland.

Voor mij wordt de vakantie helaas niet zo leuk .. ik zal moeten studeren in mijn vakantie zodat ik in september alsnog mijn havo diploma in mijn bezit hebt. Een toffe kans natuurlijk maar dat houdt wel in dat ik eigenlijk geen vakantie zal hebben. Natuurlijk heb ik al een aantal weken gehad omdat ik toen vrij had na mijn examens. Ook zal ik moeten werken en sta ik een aantal keer als leidinggevende. (wat ik dan weer een uitdaging vind) Verder staan er nog wat uitstapjes op de planning, eind augustus hebben we bijvoorbeeld een personeelsuitje naar Hellendoorn.

Per oktober zal ik gaan instromen bij de MBO opleiding pedagogisch medewerker kinderopvang. Of ik mijn havo diploma nu wel of niet haal, ik ga dat sowieso doen. HBO wordt té pittig en dan doe ik liever een stapje terug.

Wat zijn jou vakantieplannen?

1 opmerking: